Hierbij een greep uit de complimenten die we zoal ontvangen hebben afgelopen tijd van bewoners van onze opdrachtgevers.
Dat bewoners de moeite nemen om ons te contacten om hun waardering over te brengen is natuurlijk top. Bijvoorbeeld om aan te geven dat ze blij zijn met het werk dat we hebben verricht maar vooral met de manier waarop we dat hebben gedaan. Het klinkt cliché, maar het is zó waar: daar doen we het allemaal voor en daar worden we oprecht blij van. Trots op onze mensen!
We ontvangen soms rechtstreeks een mailtje:
'Toch even een complimentje voor deze 3 mannen. Ze zijn elke dag zo ontzettend vriendelijk, netjes, en probleemoplossend. Daarnaast zelden gezien dat mensen zo netjes werken EN hun rotzooi opruimen als ze klaar zijn. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Vandaag zijn ze hun laatste dag hier en werd ik nog verrast met een reep chocolade, wat wil je nog meer;).'
'Wil even een compliment doorgeven over Frank en de schilders groep. Er werd goed gecommuniceerd door Frank en hij onthoud het dan heel goed. Aangezien ik moet werken en beperkt thuis was is het toch goed gelukt om alles weer prachtig in de verf te zetten. Complimenten.'
'Hierbij wil ik u laten weten dat we heel tevreden zijn met onze nieuwe keuken. Ook wil ik de complimenten geven aan uw team van werkmensen die
alles hebben gemaakt, allemaal heel vriendelijk en behulpzaam en vakkundig. En als dingen goed zijn mag dat ook wel eens gezegd worden, vind ik.
Alles is ook schoongemaakt nu. Dus alleen nog wachten op plaatsing van de ladenkast en kastdeurtje. Maar hier heb ik ook wel vertrouwen in dat dat goed komt.'
Of men schakelt via de opdrachtgever:
'Mevrouw belde dat ze heel tevreden is over de werkzaamheden, dat het hele nette mensen waren die aan het werk waren en dat ze het ook graag met ons wilde delen dat ze fijn geholpen is. Dus namens mevrouw, hartelijk dank!
Of onze mensen krijgen direct een blijk van waardering door een mooi gebaar:
Kijk dan, zelfs een envelop met geld om eten te halen voor ons team!