Projectondersteuner

voor ons team Service- en Vraaggestuurd BKT onderhoud

 

Houd je van afwisseling, sta je bewoners graag te woord, draai jij je hand niet om voor het uitwerken van offertes, werkplannen of brieven? En vind je het ook nog eens fijn om samen met je collega’s te zorgen voor een ultieme klantbeleving, zonder gedoe? Lees dan snel verder!

 

 

 

 

 

 

Wat ga je doen?

In deze veelzijdige functie houd jij constant meerdere bordjes in de lucht. Je treft voorbereidingen voor de bewonerscommunicatie, werkt werkplannen en opdrachten uit en je maakt offertes voor het klantteam. Daarnaast voer je licht administratief werk uit: je staat bewoners met vragen te woord, je maakt verkoopfacturen en volgt die op en je beheert onze ICT-systemen die het werk ondersteunen. Maar wat belangrijker is: je ondersteunt de projectleiders en werkvoorbereiders. Je neemt service- en mutatieverzoeken aan (telefonisch en per mail), schat in hoe lang werkzaamheden duren en plant deze in bij de juiste vakman. Zo zorg je ervoor dat het projectteam optimaal presteert.

 

 

Wat vragen we van jou?

  • Je staat klaar voor je collega’s en klanten om geen gedoe te kunnen leveren.
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je bent flexibel, zelfstandig en hebt een proactieve houding.
  • Je kunt goed overweg met Excel en Word.
  • Je hebt oog voor details.
  • Je hebt een afgeronde mbo-opleiding en spreekt en schrijft goed Nederlands.
  • Ervaring binnen het de renovatie-of onderhoudsbranche is een pré.

Wat bieden we jou? 

Behalve een gezellige informele werksfeer:

 

  • krijg je een uitstekend salaris. Je krijgt per vier weken uitbetaald, dus je hebt standaard een 13e maand.
  • heb je 25 vakantiedagen en 7 ATV-dagen.
  • heb je een afwisselende functie met heel veel uitdaging en verantwoordelijkheid.
  • zit je in een jong team en een energieke werkomgeving.
  • hebben we meer dan genoeg werk en dat blijft de komende jaren zo in onze branche.
  • krijg je voldoende doorgroeimogelijkheden en heb je geen gedoe!

Belangstelling?

Laat het ons weten! Mail een korte motivatiebrief met CV naar HR: Mayenthe Pouw - mayenthepouw@elk.nl.

Haar telefoonnummer is 06 - 23 34 81 86.

 

Of vul onderstaand formulier even in. Dan nemen we snel contact met je op.

 

Wil je eerst wat meer weten over de functie of over ons mooie familiebedrijf bel ons dan gerust even op 0412-401537.

 

SOLLICITEER NU

 

Wil je nog meer over ons weten?

Lees de verhalen op ons blog, de ervaringen van onze opdrachtgevers of kom eens op de koffie in Berghem!

 

Beste recruiters, als we jullie bemiddeling nodig hebben dan weten we jullie te bereiken.